En dag i skolan

Kom nyss hem från en långpromenad med Matilda, den dagliga milspromenaden. Kommer bli fit for fight summer '09 alltså. Innan jag mötte Matilda hade jag mött upp Ebba för att sola. Solade 20 min och resultatet blev bra. Jag fick fräknar, det tycker jag är gulligt. För man ser ju brunare ut då liksom, lite brunare och fräschare.
     Fick bilder idag från skolan, knäppte några bilder på några knäppa människor. Vissa ställde mer än gärna upp på bild, vissa totalvägrade och vissa fastnade inte riktigt. Soma till exempel, fick inte riktigt till en bra min. Ansiktet blev ju fint liksom, men själva foto-minen lyckades hon inte riktigt med. Och nu kommer Linda bli glad, som har tjatat på mig länge för att få se dessa bilder.
     Jag vet inte hur man vänder bilderna :(



Jag och linslusen Linda!


Shahla i biblioteket! 


Soma vid skåpen.


Tove...


Linda lipar. Påstår hon, jag tycker det ser ut som att hon försöker spy eller något.


Matilda i hennes luffiga outfit, enligt henne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH! Din blogg är bäst Amand. Love it.

2009-01-26 @ 20:16:52
Postat av: Soma

Det där var från mig dårå.

2009-01-26 @ 20:17:14
Postat av: ebbalito

vadå snott bild? eru helt efter eller? OFTA. vilken då isf.

men bra amanda, då vet vi att du inte har någon som alls känsla av bra FOTOGRAFIER: IDIOOOT

2009-01-26 @ 23:03:14
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0