Min söndag!

På söndagar brukar jag vanligtvis bara ligga å dega framför tvn, eller sitta vid datorn. Ofta är jag också såpass bakis, att jag inte orkar göra något annat. Men denna söndag var faktiskt ovanligt händelserik! Började med att Jag, Mamma och Roffe gick och åt pizza på Nynäspizza. Eller jag åt kycklingspett närmare bestämt. Efter det gick vi upp till mormor och morfar och tog en fika och sedan åkte jag och morfar ut och övningskörde! Fyfan vad det är kuuul! Blev lite säkrare idag på att starta, hitta dragläge å sådär, fick inte lika mycket motorstopp som jag brukade få innan, även om det hände ett antal gånger dock.. Backade för första gången också! :) När vi var färdiga skjutsade morfar mig till trehörningen, skulle hem till Matilda, för att vi skulle ut på promenad! Gick först runt hela trehörningen, sen ut i mörkret på ringvägen. Sedan stod vi och pratade vid Svanis i typ 1 timme. Var nog ute sammanlagt tre timmar alltså. Helt slut.
Nu sitter jag och äter mackor, brukar sova vid den här tiden, men har sovmorgon imorgon till 11.25, fett skönt. Nu ska jag spela poker, sen sova. Godnatt

Min kycklingspett med pommes frites och bearnaisesås, åt så mycket att jag mådde illa efter.
Kycklingspett!



I mormor och morfars vardagsrum.
Hos mormor & morfar




Mormors fina tomtelandskap! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0