Ska aldrig mer beställa från internet

Ska åka in med Matilda på lördag förmiddag och handla skor. Ska få pengar av pappa som ersättning för de två par skor som deras hundar har ätit upp. Tänkte köpa ett par riktigt heta klackskor alltså. Ville beställa först, hittade ett par jättefina på asos tror jag det var. Men sedan kom jag på att jag inte vågar pga hemska saker som har hänt mig när jag har beställt från internet förut. Jag skulle nämligen beställa glidmedel, och så kom räkningen hem till mamma när jag var hos pappa. Det gjorde att jag betalade in för sent, och tillslut fick jag inkasso-påminnelse. Väldigt farligt eftersom att ifall jag inte hade betalat tillbaka rätt datum hade jag fått betalningsanmärkning hos kronofogden. Och det är miket farligt kan jag säga er. Så det blir shopping med Matilda på lördag alltså.


Söta Matilda!

Kommentarer
Postat av: Soma

HAHAHHA MEN SHIT! DÅ SKÄMTADE DU INTE MED MIG FÖRUT NÄR DU SA ATT DU HADE KÖPT DET?

hahhhaha

2009-01-29 @ 21:17:00
Postat av: matilda

vi ska se till att hitta ett par riktigt fräääna skor till dig!

2009-01-29 @ 22:26:58
Postat av: Anonym

haha amanda du e för skön

2009-01-30 @ 16:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0