Vill ha sommar

Slutade tidigt idag, typ tolv. Vi hade samhälle först då vi fick våra fall som vi skulle analysera. Jag fick ett fall om sexuella trakasserier, en man född 1984 hade äcklat sig på en fyraåring, fett skarrigt. När jag slutade åkte jag och Linnea in till haninge en snabbis och nu är jag hemma. Skulle hämtat grejer först hos mamma, men det var ju såklart låst, och jag har ingen nyckel. :(
     Fick en bild av Soma nyss, på mig och Shahla på skolavslutningen i somras. Längtar sjukt mycket tillbaka till sommaren när jag tittar på den här bilden.. Ser dock sjukt sliten ut, och hemsk jävla utväxt jag hade alltså. Shahla ser pigg och fräsch ut som vanligt! :)
     Måste bara lägga upp den här länken som Soma skickade till mig nyss.. Fett sköna haha!
http://se.youtube.com/watch?v=mMLexR-Hmms

Jag och Shahla på skolavslutningen i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0