jag börjar bli osäker på min bloggnisch

Vaknade upp med ett bakissyndrom i morse, var sjukt törstig. Det blev några glas vin igår i  min ensamhet, men hade Felicia som sällskap på msn, hon drack också vin ensam, haha. Kom på klockan 1 att Maxi hade lämnat en dryg halv flaska vin senast han var här, så jag drack upp den. Sen snodde jag lite rödvin av farsan också, hehe. Så kan det gå!

Gick hur som helst till Lidl för att handla lite småsaker som juice och kaviar, för att kunna äta frukost. Så gick jag förbi Röda korset och hittade lite kaffekoppar som jag köpte. 1 kr styck kostade dom, köpte fyra stycken hihi. Hade köpt fler om det fanns, men det fanns ju bara 4.


Kanske ska börja snusa på tal om muggar?

Kommentarer
Postat av: Erica

Absolut, borja snusa. det klar dig.



puss

2009-07-23 @ 19:06:51
URL: http://visakanrsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0