Får hoppas på sol då

Ursäkta för dålig uppdatering, men har faktiskt haft fullt upp idag. Har sysslat med viktigare saker än denna blogg. Jag har faktiskt ett liv utanför bloggandet.  buhu.

Kom precis hem från Ebba där vi satt och drack lite bärs och softade på hennes balkong. Jag tog det lungt med biran då jag ska upp klockan sju imorgon, suck. Det där jobbet är inge roligt längre. Nu måste vi ut och fota om massa grejer bara för att de inte var nöjda. "Vissa bilder blev bra, men vissa mindre bra, tyvärr.." Men hellre vara ute i solen och softa än att sitta inne på ett kontor hela dagarna. Så jag är väl nöjd. Ska fota dåligt en gång till så att vi får fota om igen. Då får vi vara ute i solen hela arbetsperioden. Fan vad smart jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0