Matlåda

Nu sitter jag på jobbet och känner att det här bara blir tråkigare och tråkigare. De kom in idag igen och störde när jag sov i min sköna kontorsstol. Och jag har ingen matlåda med mig heller. Får gå och köpa en på konsum på lunchen helt enkelt. 40 minuter kvar än så länge och har inget att göra tills dess tror jag. Therese är ju sjuk idag och det är hon som har koll på allting. Så jag tänker vänta tills imorgon med den där jävla pärmen som vi ska skriva av alla dokument ifrån.

Efter den här veckan ska jag jobba tre veckor till, inte här dock(tack gud). Gick in på tosino förra veckan på lunchen för att hälsa på min svägerska. Då frågade hon om jag inte ville jobba tre veckor till (v.28-30) på Tiny&Moore som det heter. Det är en barn- och herrklädesaffär som ligger på nedervåningen i gallerian. Tiderna sög dock, 10.00-13.00, bara tre timmar alltså. Men det är pengar i alla fall!


En sådan skulle inte sitta helt fel just nu. Eller en pasta alfredo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0