Au Pair

Jag och Felicia pratade här om dagen om att bli au pair, eller att jag ville bli det. Det verkar hur kul som helst ju! Man får typ 1500 i veckan av värdfamiljen, även gratis mat och boende! Tror man är ledig på helgerna också. Just för att jag går bra ihop med barn är ju detta värsta drömjobbet ju! Jag har anmält intresse på två olika företag nu, culural care och STS, och ska väl gå på sånt där informationsmöte också, som faktiskt är på tisdag. Fatta många läsare jag kommer få om jag bloggar därifrån sen.


Töntig Aupairbild


Kommentarer
Postat av: binded magazine

Releasen för binded magazine, Sveriges blivande största bloggtidning är nära, du hänger väl med från starten för att inte missa något eller själv ha möjligheten att bidra med något?

2009-03-02 @ 09:52:12
URL: http://bindedmag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0