Fredag imorgon..

Äntligen har vi bestämt låtar till studentflaket, HÄRLIGT! Är väldigt nöjd med låtarna, trodde folket skulle ha dåligare musiksmak faktiskt. Om jag hinner så skickar jag låtarna till Mats&Niclas imorgon, så ska de göra ett mixtape, kommer bli hur bra som helst.. :)

Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på skönskön musik, snackar med några på msn och planerar att ta ett bad snart faktiskt.  Kan bara tänka på att det är fredag imorrn och ääntligen hääälG!  (vet att det stavas med e) Inget planerat på lördag ännu, ska bli kul att se vad som hända skall, kul kommer det säkert bli i alla fall! Oj vilket rim. Bara för att jag nämnde Telen så tänkte jag passa på att lägga upp lite bilder från när jag, Sarah, Erica och Matilda var hemma hos Matilda (Lars). Det var för några veckor sedan när vi förkrökade innan vi drog dit.


Kommentarer
Postat av: Erica Queen

haha ja herrejävlar vilken kväll :p

2009-03-26 @ 22:51:37
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0