Fredag

Ställde inte alarmet igårkväll för att jag skulle få chans att sova ut, och det fick jag! Vaknade väl  bara för ett tag sedan, skulle egentligen upp åtta och börja nio. Men det är tydligen inget viktigt i skolan idag, bara projektarbete och det kan man ju likagärna göra hemma! Så jag stannade hemma idag alltså. Ska upp och äta frukost och duscha snart för att senare möta Matilda och gå en långpromenad runt ringvägen!

Senare idag ska jag åka ut till Lisö till Linda och Jacob med jacobs klasskompis Sven! Vi ska basta och äta godis tror jag. Kolla på film kanske, vem vet! Men mysigt kommer det bli:) hihi

Kommentarer
Postat av: L

hihihi amanda, hihihi!

2009-03-20 @ 12:35:34
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0