Inredare

Idag har jag och Linnea varit hemma hos Magnus efter skolan, vi fikade med bullar & kaffe och sedan började vi planera hur vi ska inreda gästrummet! Magnus ger oss helt fria händer till att göra vad vi vill, och på lördag ska jag & Linnea åka till Ikea för att handla möbler dit. Ska bli jätteroligt. Vi har tagit bilder på hur det såg ut från början, och så ska vi ta steg för steg och sen skriva feta blogginlägget!

Kom hem precis för en stund sen och det första som ploppar upp på msn är massa elaka målningar om min blogg! Men lille Martin märkte att jag blev ledsen så då gjorde han finare bilder. Eller vad man ska kalla det. Och så sa jag att om han gör en riktigt fin så lägger jag upp den! Fast riktigt så fin blev ju ingen, men..


Aidsblogg


Fläshblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0