Nära psykos-upplevelse

Som jag tidigare har nämnt så såg jag på Män som hatar kvinnor på bio med Pappa, Eva och Daniela. Den var väldigt läskig och det resulterade i den äckligaste drömmen jag någonsin har i hela mitt liv. Jag kommer inte ihåg detaljer, men det var något upprepande som hände som gjorde att jag kände mig förföljd. Jag visste att någon var efter mig, att någon ville mig illa. Jag var inte hemma, jag befann mig i något random hus bara. Helt plötsligt skriker någon "han är här!" eller något i den stilen. Så jag och min kompis eller vad det var springer allt vad vi har till mormor och morfar, och dom är också påväg hem till dem. Så när jag äntligen kommer innan för dörren och allt känns säkert, frågar jag morfar; "har du låst dörren nu då?" "Ja, men det är ju klart jag har.." Svarar han. Och så plötsligt rycks dörren upp och en ful vanvårdad man i tjugoårsåldern med långt blondt springer in emot mig, på något sätt lyckas jag få tag i en kniv. Jag går fram ska hugga honom, men ingenting händer utan jag vaknar. Jag försöker somna om i fem minuter men sedan börjar jag gråta. Jag tänder lampan, går upp på toaletten och sedan stannar jag där inne fem minuter för att jag inte vågar gå ut. Vilken grov jävla paranoia jag hade! Trodde jag skulle få psykos helt allvarligt. Gick sedan ned på mitt rum, kände på alla handtag så att allt var låst. La mig i sängen, tog på TV:n, ställde om larmet så att jag fick sova en timme längre, klockan var ju ändå fyra på morgonen. Efter en halvtimmes förvirring och nära psykos somnade jag. När jag vaknade mådde jag hur bra som helst. Men det är fortfarande det värsta jag har varit med om. Helvete


Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA DIN SKARRIGA SLYNA

2009-03-06 @ 09:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0