"Natasja e död"

Sitter just nu och lyssnar på Enur feat Natasja med låten Calabria. Den är den överlägset bästa låten i livshistorien (förutom My Humps) och jag lyssnar på den säkert varje dag.

För ett tag sedan fick jag ett sms av Maxi där det stod "Natasja är död". Jag började direkt undra vad det var han dillade om, och jag tänkte direkt på min brorsdotter som heter Natasha! Men så sa han "isi no ni figaro". Och då visste jag direkt att det var hon. Hon dog i en bilolycka 2006. Synd. RIP Natasja. Ska förresten lägga upp en superremix av låten senare idag! Youtube fungerar ju inte i skolan därför får jag vänta med det.

Nu sitter jag på samhällen och ska göra någon jävla uppgift som jag inte förstår syftet med alls! Har frågat Sophie flera gånger men hon ger inte mig det svar jag vill ha för att få motivation att ens fortsätta. Så därför bloggar jag istället. Han förresten med att läsa hela blondinbellas blogg igår när jag var ensam i uppsala. Nu förstår jag verkligen varför hon är hatad, fyfan vilken bimbo hon var. Men dock inte längre. Länge leve Blondinbella.


En sådan blommig kjol har jag också! Som enligt Maxi och Fredde gör så att det ser ut som att jag bor på ett hippie-kollektiv..  "Ska vi gå hem till hippe-kollektivet nu Amanda?" Citat från Bulgarien.


Kommentarer
Postat av: Oskar.

Vill minnas att hon dog på jamaica eller nåt, kan ha fel. Vet att hon bodde där och är den enda vita person som vunnit nåt inhemskt reggea/dancehallmästerskap av nåt slag. Melodifestivalen för rastas typ.

Tanka I Danmark er jeg født om du inte redan gjort det, bra skiva. Håll dig borta från remixer av alla slag, sånt är aldrig bra.

I övrigt lägger du alldeles för mycket tid på blondinbella och dina egna roligheter för att jag ska vilja läsa här speciellt ofta. Ja, klart du bryr dig.

Oskar.

2009-03-12 @ 16:10:37
URL: http://oskimon.blogg.se/
Postat av: Soionemadafaka

hon dog i en bilolycka

2009-03-16 @ 13:10:52
Postat av: felish

aha men om hon har den kjolen så betyder ju det att den är trendig...



vafan ha på dig vad du vill du behöver inte ha bekräftelse av en U-kändis (tycker inte hon är värd att kallas B-kändis ens)för att ha den på dig.



och om min poäng var lite klen så kan jag iaf berätta att kjolen är fin! :)

2009-03-23 @ 02:36:20
URL: http://jaghatarbloggar.nu
Postat av: amanda

jag har väl inte sagt att den ska vara trendig bara för att hon har den? bara att hon har bra klädstil, speciellt när hon har likadan kjol som mig. eftersom att allt jag har på mig är trendigt.



:D

2009-03-23 @ 12:55:19
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0