Skitigt hår

Var på Ikea idag med Magnus och Linnea, vi köpte säng, matta, lampa och lite andra saker till gästrummet som jag och Linnea ska inreda. Åt tacos med dem också, sedan begav jag mig ned till Nynäs, tog en irish coffee med Roffe och sen mötte jag upp Matilda. Vi drack spritzers hemma hos henne för att senare bege oss till telegrafen. När jag är hemma hos henne och ska byta om och börja sminka mig osv, märker jag att mitt hår är fett! Det händer faktiskt väldigt sällan, brukar faktiskt ha koll på mitt hår. Men nu kommer jag fan inte ens ihåg när jag tvättade det senast. Och det betyder inte att det var typ en vecka sen, men typ 1-2 dar sen. Skitigt är det i alla fall. Gick till telegrafen för första gången med skitigt hår, men ingen märkte väl det som tur var. eller

Kommentarer
Postat av: C

Värre saker har hänt?

2009-03-08 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0