Solarium

Idag gick jag hem till mormor efter skolan för att äta semla. Jag bestämde mig också för att baka tills imorgon då vi ska åka till uppsala universitet med klassen. Jag ska bjuda Shahla, Matilda och Linda på falska mazariner och chokladmuffins med glasyr! Helvete vad gott det blev. Hade såklart mormor till viss hjälp också :) Gick vid sju för att möta Ebba och sola! Solade tjugo minuter och det gav bra resultat tror jag, får se imorgon.

Som sagt så ska vi till Uppsala universitet imorgon, det ska bli väldigt intressant och kul. Jag ska besöka sjuksköterske programmet under dagen, tror det är det ända jag ska göra. Ska äta lunch någonstans också, det blir mysigt.

Sitter och tittar på Den rätte för Rosing nu. Den där Jofre verkar ju helt störd, och de andra verkar inte heller helt funtade. Men Hugo är jag kär i snart. FYFAN vad snygg han är! Och så charmig! Jag ska sno han från Linda :D


Hugo till vänster.


Kommentarer
Postat av: angel..

jag vet vem somv vinner

2009-03-11 @ 16:15:08
Postat av: ebbba

NÄHE?! det vet ju inte alla.... ihihiahaha

2009-03-12 @ 16:05:38
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0