Vilket missförstånd!

Sitter här hur trött som helst och har nyss skrivit en ansökan om att bli au pair. Det var som ett CV, ansökan och personligt brev i-ett. När jag trodde att jag var färdig, hade skrivit rätt mycket, står det att det måste innehålla 600 ord! Och jag har bara skrivit 459 än så länge. Får fortsätta med det där imorrn. Det är mycket jag ska stå i nu, ska få papper utskrivet av polisen, läkarintyg, skaffa körkort, skaffa visum.. Men jag har gett mig fan på det här så jag ska fixa det!

Pratade nyss med Maxi och vi blev vänner igen. I onsdags när han var hos mig, så drev och skojade jag och Daniela lite med han, så att han blev sur och drog. Men nu till mig säger han att han gick för att han trodde att han hade skämt ut sig, och att jag ville att han skulle dra, för att jag kastade ut hans skor i trappen. Men det var ju bara för att han skulle stanna! Och när han hade sabbat min tå trodde han att han hade brytit min arm. Han fick också för sig att min låtsaspappa Roffe var ute och letade efter honom och skulle slå honom. Snacka om grov paranoia. Han kutade till pendeln och när han väl var där fick han se att det inte gick några tåg, så hans mamma var tvungen att komma ända från söder för att hämta honom. Men när han väntade hittade han 5 tågstädare som han softade med, som tydligen var astrevliga. Här är i alla fall lite bilder från i onsdags.



Kommentarer
Postat av: Soma

såklart lägger du ut den skabbigaste på mig. HAHAAHAAHAHHAHA

2009-03-03 @ 23:34:17
Postat av: Fredda

hehe vilket missförstånd stackarn :P

2009-03-04 @ 11:50:52
URL: http://fstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0