Vilse i Uppsala

Ja ni mina vänner. Här sitter jag i en datasal i biblioteket på Ångströmlaboratoriet efter att ha varit ute på en 1,4 h promenad. Detta bådar ej gott. Har inge batteri på mobilen, eller jag har inte ens mobilen med mig. Linda, Shahla och Soma var för sega på att svara när jag ville möta upp dem så det resulterade helt enkelt i att jag gick vilse. Eller vilse och vilse, på kartan visste jag ju vart jag var, men jag har ju liksom aldrig varit här förut och jag är helt ensam. Men vad gör man. Klockan är nu kvart i ett och jag får väl sitta här tills bussen går klockan tre. Herregud säger jag bara. Ska skicka ett sms till Linda på snabbsms.com och säga vart jag befinner mig om hon nu känner för att söka upp mig.

Här nedan ser ni två vackra bilder på ångströmlaboratoriet. Någonstans där innanför ett fönster sitter jag just nu.


Kommentarer
Postat av: Soma

Du ville eg. skriva att jag var bitchig. Men du vågar inte. HAHAHAHAH! Puss på dig

2009-03-12 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0