Barnkalas

Hade en otroligt trevlig kväll igår. Åkte till ösmomarknaden en snabbis vid 4-tiden, kollade dock inte i några stånd, utan satt mest i öltältet med mamma&co. Efter det åkte jag ner till nynäs i Johans fina pontiac för att grilla lite, sen vidare till några bekanta till Lotta&Pernilla. Efter det bar det såklart av till Freja. Blev en jävla massa öl där så är ganska bakis idag. Sitter och dricker te i en plasttillbringare. Vad nu det hade med saken att göra. Kanske bara är jag som får för mig, men det känns som att jag inte riktigt kan formulera mig så bra idag. Skitsamma.

Idag ska jag på 7-årskalas hos min brorson Billy, ska bli jättekul. Barnkalas är alltid roligt! Han ska få ett radiostyrt flygplan av mig & pappa, hoppas han blir glad!


Mina brorsbarn Billy och Natasha! Söta va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0