HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI

Åkte in till stan igår med Tove och Matilda. Vi skulle möta upp Martin & Tim, men Martin uteblev. Vi satt mest vid kajen och drack öl bara, sen drog vi till stadion för att möta upp Tim som sagt. Vi drog hem rätt så tidigt, eller vi var påväg hem tidigt men var väl inte hemma förrän halv två tillslut ändå.

Vi träffade några tjejer på tåget, Julia, Kajsa och Nicole(?) som skulle in på en MUF middag i Gamla stan. MUF är tydligen det andra största ungdomsförbundet efter Piratpartiets ungdomsförbund, jag som alltid trott att SSU har varit störst. Hade ingen aning om att MUF fanns i Nynäshamn heller, verkar intressant. Tror faktiskt jag ska gå på ett möte med dem, för att bara se hur deras verksamhet fungerar, om de är lika seriösa som vi :) Men då ska jag såklart inte säga att jag är med i SSU..

Ska till mormor och morfar idag i sorunda för att planera min studenmottagning, hur det ska ut med dukningen och allt sånt där. Det var tydligen inte bara att "slänga fram" som mamma uttryckte sig, här ska det planeras i minsta detalj.

Måste fan försöka plugga lite idag också, det är fan inte långt kvar nu, har ju hur mycket rester som helst. Vill inte gå ut med några IG:n och det ska jag verkligen inte heller.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta bussen ut till sorunda! Puss


Jag, Soma & Mona på SSU:s Distriktsårskongress i södertälje, 100årsjubileum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0