Sjukaste jag någonsin läst

min högsta önskan är en naturkatastrof däralla utom jag dör

tänk dig bara att kunna sätta på vilket lik du vill

utan att någon obducent stör

då diskriminerar du ingen för alla har samma grålila nyans

och alla doftar så där unket, bågfilar med sans

jag kan utsätta kropparna för så mycket våld att man nästan kan höra dem skrika

släpa in uteliggar lik i lyxvillor och göra dom rika


Maxxen - REZZAN TVÅLAXNIO säger (21:14):

nej då

du är min nynäs hoe

ja har hoes in diffrent postkod!

amanda säger (21:14):

nej

Maxxen - REZZAN TVÅLAXNIO säger (21:14):

eh jo

amanda säger (21:14):

ja e din nynäs vän

Maxxen - REZZAN TVÅLAXNIO säger (21:14):

ok då


HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0