Thorssan

Vi hade våran samhällslektion nere på kommunhuset idag istället för i klassrummet där vi lärde oss om planering och hållbar utveckling här i nynäshamn. Vi fick se på massa planer det finns på nybyggande här, bland annat ett köpcenter mitt på alkärrsplan! 

Efter det tog jag en fika med Linda på thorssan, vi pratade mest om våran skiva på onsdag och walthers skiva på lördag som vi båda ser fram mycket emot. Har dock inte bestämt mig vilken klänning jag ska ha på lördagen, funderar på att låna mammas bröllopsklänning och fixa till den lite, bland annat lägga upp den och sätta ett skärp till i midjan.

Svängde förbi kicks en snabbis också, fick med mig ett lypsyl-läppglans! Snart ska jag träffa Linnea, var länge sedan vi umgicks. Får se vad vi hittar på!


Kanske inte var någon beskrivande karta, men tanken är i alla fall att bygga ihop köpcentret med sjukhuset ändå ut mot kamelparken och bort mot tandläkaren.

Kommentarer
Postat av: Soionemadafaka

snåla inte på en taxi förfan

2009-05-04 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0