Trevlig kväll.

Vi hade ju som sagt skiva igår på hirschenkeller och innan det var jag, Åsa, Sarah, Soma & Shahla hemma hos mig och sminkade oss och drack något glas vin. Middagen var jättegod och det ingick ett glas champagne och en valfri dricka! Det var något kalvkött med brunsås och någon potatisgrej och till efterrätt var det någon slags kladdkaka med grädde och jordgubb. Blev lagom full igår faktiskt, inte sådär jättefull som jag har varit de senaste gångerna jag har druckit, som på mösspåtagningen till exempel. Trots det visade min promillehalt på 1,42. Det är tydligen mycket, jag hade högst promillehalt av alla tjejer som hade blåst. Men det var säkert inte så många som hade blåst heller, eftersom jag inte var så full som sagt.

Bussen som så många hade betalat för och som skulle komma vid tre utanför stället dök aldrig upp. Så det blev 2 kalla och långa timmar inne i stan, inget var öppet, inte ens centralen. Så vi fick ju strosa runt utomhus i kylan, tur att jag hade jeans med mig. Annars hade den kvällen blivit min död kan jag säga er.

Kom hem vid halv sju imorse och somnade sju kanske, gick upp vid två för att plugga matte c och nu har jag kommit hem för att fortsätta plugga. Ska försöka äta något också.


HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag finner inga ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0