sol

Hade bara en lektion idag, precis som jag alltid har på måndagar. Eller har drycker varannan måndag, men den börjar inte förrän 3. Jag gick hem direkt efter jag slutade för att jag ska hinna sola lite innan jag börjar igen. Hade en redovisning på samhällen idag som handlade om arkitektur och samhällsbyggnad då jag och min grupp presenterade en storrenovering av Nicksta. När jag var halvvägs på väg till skolan kommer jag på att jag glömt att skicka  alla bilder som jag har tagit på nicksta så fick åka och vända hem igen för att hämta datorn. När jag väl är i skolan kommer jag ju på att bilderna inte finns på datorn utan i kameran. Men hade gjort ett kollage i alla fall som vi kunde använda oss av.

Nu sitter jag i alla fall på min uteplats i solskenet och fick just en känsla av att allt börjar bli väldigt bråttom. Resterna blir bara fler och fler. Men jag får skylla mig själv, har haft flera månader på mig att göra dem, men istället har jag gjort andra, onödiga saker. Får väl plugga lite nu innan jag går tillbaks till skolan, för efter den ska jag möta upp Angelica då vi har en väldig massa att prata om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0