annorlunda inlägg





Drömde den SJUKASTE drömmen inatt! Det började med att jag blev förföljd av en snubbe som jag träffade för 100 år sedan. Tim var med också, vi gjorde allt för att han skulle låta mig vara; Tim slog honom, jag puttade ut honom och låste dörren, slog och skrek på honom.. Tim slog till och med honom och puttade ut honom genom fönstret. Men han kom tillbaka igen och plingade på dörren och var helt galen. Det slutade med att jag fick fly, långt bort.

När jag hade kommit till korsningen centralgatan/skolgatan (innan loppis) så stannade jag en rutten bil och drog ut föraren, precis som i GTA, kändes hur coolt som helst. Kärringen som satt i andra sätet där fram, var sammarbetsvillig och förklarade hur bilen fungerade. Nu återstod bara att komma på var jag skulle fly någonstans, den här snubben var ju galen och följde ju verkligen efter mig slaviskt. Så jag tänkte att jag drar till gotland, eftersom att båtarna ändå går härifrån.

Väl på gotlandsbåten kom jag på att jag behövde skaffa mig en ny bil, eftersom att den förra fungerade så himla dåligt, den skulle inte klara av att åka ifrån den galna shonnen. Så när jag kom fram till gotland la jag ännu en aggressiv GTA taktik och snodde än ypperligt fräsch bil av en MILF. Hon var också samarbetsvillig, och det var tur, för hennes växelsystem var jätte komplicerat, man skulle trycka på knappar och grejer.. Det var i alla fall en guldig Volvo C70, cab alltså. Det var på sommaren så det passade ju perfekt att cruisa runt i den.

Resten av drömmen cruisade jag runt med min emopolare med eldrött hår och piercing i läppen som ställde upp för mig i vått och torrt.

Måste bara avsluta med att tacka Tim, bara för att jag kom och tänka på honom, för den bästa sommaren i mitt liv..

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja den var verkligen snygg :D

2009-11-16 @ 00:52:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0