dräggkillar


Idag kommer ett nytt avsnitt av The Hills, fast inte till sverige dock, utan till USA. Så jag får vänta tills imorgon helt enkelt. Kom bara att tänka på en sak. Att dom jag fick välja en snubbe från TH, skulle jag helt utan tvekan välja Justin Bobby, han är precis min stil. Han är äkta, och har den här sköna jag-bryr-mig-inte-stilen som jag tydligen faller för, herregud. Synd att det inte höll mellan han och Audrina dock, dom var ett fint par. Men hon förtjänar dock bättre.

Nu ska jag laga bacon och ägg till middag, eftersom att det inte finns något annat.

Och han cp gubben som slängde ut mig idag, hade gett Daniela en förklaring tydligen. "Nej men jag trodde inte på att hon var din syster." Efter att Daniela hade fått övertala honom. Synd att det finns sånna horiga människor som han. Fyfan vad bitter jag är.


Och till den här bilden som jag hittade  nyss, säger jag bara VAD I HELVETE ÄR DETTA FRÅGAN OM? SEN NÄR BLEV DOM TILLSAMMANS? ELLER VA? JAG FATTAR INGENTING. nu fick jag psykos

Kommentarer
Postat av: T

ÅH MUMS! Jag vill ha dom båda.

2009-11-04 @ 19:33:40
URL: http://tpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0