fort lauderdale

Var ute på en promenad med Tove och Ebba nyss, efter att jag hade varit hos mormor och morfar och ätit bullar och kakor. Vi snackade skit och pratade om helgen, alltså om nästa helg. Vi ska nämligen fira Linda Larsson som fyller 18 inne i stan, vi ska äta på restaurang och efter det blir det utgång. Någon som har något fint att låna ut till mig kan ju höra av sig. Är trött på mina klänningar som jag har använt alldeles för mycket.

Har blivit så jävla slö på sista tiden, rör typ aldrig på mig längre. Har till och med börjat få ont i nacken för att jag sitter stilla för mycket, bland annat vid datorn. Var nära på att dra hem och sova istället för att dra ut på promenad liksom, inte bra. Måste börja röra på mig mer, helst jogga. Idag orkade jag inte ens gå hem ifrån hamnen utan tvingade stackars Hampus att skjutsa hem mig. Eller tvingade och tvingade, han gjorde det nog självmant, snäll som han är.

Har på senaste tiden tänkt mycket på hur det skulle vara att flytta utomlands, var som helst egentligen. Skulle vara så himla skönt att komma bort från allt elände här och träffa lite nya människor.


Fatta att bo i Fort Lauderdale i Miami, skulle inte vara så dumt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0