grå dag

Är relativt nyvaken den här tiden på dygnet konstigt nog. Fast jag låg och läste lite i sängen också innan jag gick upp, sinnessjukt vad den där boken är bra alltså. Sitter och skriver lite på min tenta och märker att den är mycket lättare än vad jag trodde.. Har inte kommit direkt långt men är redan inne på tredje sidan, man måste skriva minst fyra.

Ska bege mig ner till centrum snart för att köpa en present till min brorsdotter som tydligen har fyllt år. Hon fyllde år i tisdags tydligen, sa hon till mig igår. Knas. Ska i alla fall tid klockan sju, för att äta middag och mysa lite! Var sjukt länge sen jag träffade dom så det ska bli soft. Dock ska inte min bror vara där så det är synd. Vad som händer efter vet jag inte, kanske möter upp Linnea en stund, det var också längesen!


Kommentarer
Postat av: Linn

superfin blogg ;D hoppas du får en bra lördag

2009-11-07 @ 10:49:31
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: mst

vad har du gjort idag då ? :D

2009-11-07 @ 13:24:37
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0