hamburgare

Har haft en fullspäckad dag idag. Började med tentainlämning på morgonen följt av en föreläsning, typ en introduktion till den nya delkursen.. Den verkade inte så intressant, så jag och min klasskompis Marcela åkte in till stan istället och införskaffade oss lite av den nya kurslitteraturen samt åt på Max! Var skitirriterande på morgonen när jag skulle skriva ut tentan, tio minuter innan den skulle vara inlämnad, det gick inte, inga papper kom ut! Sedan när jag kom någon timme senare blir jag bemött av någon ful, tjock rödlätt tjej som var sjukt otrevlig. Skit i det, nu har jag i alla fall postat den, och då spelar det ingen roll vilken tid, bara den är postad idag.

Köpte i alla fall den där scarfen jag skrev om i något inlägg sedan.. Eller jag la upp en bild på den. Och nu ska ni få en bild till på min fina sjaaal hihi.


Är det en ölmage som putar fram där under? Nej det ser bara så ut på bilden får vi hoppas.


Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: jo:)



gjort idag då?:)

2009-11-09 @ 19:01:11
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Tina

Sv; Åh ja det ska bli helt underbart! Har aldrig varit där förut. Har du varit där??



Vilken fin sjal du har, har också varit och kikat på den! =)

2009-11-09 @ 22:41:27
URL: http://tinasdagbok.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: nja.. inget speccielt, :)



hoppas du får en fin kvälL!

kram :)

2009-11-10 @ 17:19:21
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: angelica

ser precis ut som sen sjalen som jag snott av dig =)

2009-11-10 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0