lördagen

Igår spenderades kvällen till en början hos Linda, där det bjöds på bubbel och en massa gott tilltugg. Vi delade ut våra presenter och sminkade oss lite, sen bar det iväg till restuarangen Stekpannan där vi blev bjudna på en kötträtt med Pommes/potatisgratäng/stekt potatis, tzatsiki och bearnaisås var det också till. Efterrätten bestod chokladglass med grädde. När vi alla hade ätit och druckit upp bar det iväg till Grodan som faktiskt var ett jättebra ställe enligt mig. Stort och luftigt och fler olika lokaler. Bestämde mig ändå för att dra hem tidigt, så jag drog runt ett.

Det enda jag har gjort idag är sovit. Jag vaknade väl först vid tre eller något, kollade lite på tv och sen somnade jag till lite igen innan middagen, som förövrigt var mitt första mål idag. Förstår inte varför jag är så himlans trött hela tiden, kanske beror på brist på motion eller nåt, så får väl börja gå typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0