popcorn

Jag har suttit på samma fläck nu i kanske 5 timmar. På min köksstol. Jag har hur tråkigt som helst och jag orkar inte gå ner på nedervåningen.

Skulle poppa popcorn för några timmar sen. Det gick inge bra, jag brände första påsen, så hälften av popcornen blev svarta och det kom brandrök ur påsen i tio minuter. Men jag passade i alla fall på att äta upp de som inte var brandskadade, sen poppade jag en ny påse.

Shahla tycker att jag är jobbig så hon säger åt mig att titta på True Blood istället för att terra henne.

Jag hittade nyss en fin bild som jag vill ha på en fet tavla med silverram i mitt rum.


Och den där klänningen vill jag ha. Fast jag kommer aldrig använda den när någon ser, bara i smyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0