tentan

Börjar bli lite smått stressad nu eftersom att jag har ganska mycket kvar på tentan, och jag pallar inte sitta uppe hur länge som helst.. Har verkligen fastnat och inte skrivit ett ord på flera timmar.. Men det kan ha att göra med att jag har suttit inne hela dagen också, och inte gjort någonting, koncentrationen brukar inte vara på topp då. Men ska ta ett bad tror jag, sen dricka lite te och efter det försöka skriva lite till, hoppas det går bättre då.

Åh, pappa ropade och frågade nyss om jag ville ha BLÅBÄRSPAJ, det godaste som finns i hela världen förutom kaviar. Fyfan vad gott det ska bli.


Sjukt skön fjortismin. Ni skulle se hur jag ser ut nu. HAHA

Kommentarer
Postat av: M A L I N

hoppas det går bra för dig!

2009-11-08 @ 20:41:39
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: mst

godkväll :D

2009-11-08 @ 20:54:58
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Tamara

Svar: hahaha, du vill inte veta :D

2009-11-08 @ 21:55:02
Postat av: Fanny

Hahaha du och din jävla kaviar! ;)

2009-11-08 @ 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0