tråkmåndag

Jag är så jävla efterbliven. Idag när jag tog upp min plånbok för att se om jag hade några pengar, upptäckte jag att frimärket som jag skulle satt på brevet med tentan i, låg kvar. Jag har alltså blivit försenad med min tentainlämning. Så jag var tvungen att dra ner till pappas kontor för att skriva ut den igen, sen ner till centrum för att posta om den. Hoppas detta inte ställer till alltför mycket problem.

Mötte sedan upp Fanny och Ebba, vi drog till Fanny och drack kaffe och umgicks med en galen hund vid namn Nelly. Har aldrig skådat en sådan galen hund. Herregud. Men söt var den i alla fall, en grå pitbull på 5 månader.

Nu ska jag äta mat sen läsa massa jobbiga böcker tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0