arga snickarn

Kom precis hem till Linnea efter att ha varit på ett lagom jobbigt vattengymppa-pass. Det var inte riktigt som jag hade tänkt mig, det var svårt faktiskt. Det är ju nästintill omöjligt att härma instruktören som står uppe i luften,  när man själv är i vattnet. Men efter ett tag fattar man. Tror inte att jag kommer få någon direkt träningsverk eller så, men kul var det.. Och lätt värt 30 spänn!

Skulle försöka ta en bild på hur mysigt jag och Linnea har här framför hemmabion med fruktsallad med grädde och te. Men hittade inte cam-programet på datorn så det får bli en smarrig bild på argasnickaren istället. För att vi nyss kollade på det och för att han är så het <3


puss på dig arga snickarn!


Kommentarer
Postat av: r

kolla på pogrammet den den 14:e då dom har varit på mitt jobb :D

2009-10-08 @ 18:08:13
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0