fejkpäls

Vilket jävla pissväder det har blivit. Tur att jag har min päls som värmer i kylan å stormen. <3 Den värmer bra även fast den är fejk. Varför jag nu skulle påpeka det förresten. Men nu vet ni ju det.

Denna helg har bjudit på en massa roligheter. Fast samtidigt inte, det är så jävla deprimerande med höst alltså. Fastnade hos Roffe i fredags, var soft att snacka lite skit med honom. I lördags kom Jossan, Hanna, Daniel & Valentino hit. Meningen var att vi skulle ut tror jag, men mig fick dom inte med sig, kors i taket!

Kom nyss hem från en middag hos Tims moster och kusiner i trångsund. Var länge sen jag åt så stark mat alltså, men gott var det!

Nu ska vi tydligen titta på Änglar och Demoner. Pluggar hellre tror jag.

Kommentarer
Postat av: dibstahhhhhhherere

Jag fick med mig en pälsväst från veromoda(alltså inte äkta päls), från förra inlägget så vi vet redan! besatt av din blogg!!!!!!

2009-10-05 @ 14:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0