hemmakväll

Fredagskvällen spenderades med käraste Ebba. Vi var hemma hos mig i stort sett hela kvällen, tills hon ville dra till shell och köpa en korv + två göteborgsrapé. När vi ändå var ute passade jag på att dra förbi mixs för att hälsa på mamma och självklart hamnade jag på telegrafen på en fredag. Kan ju inte påstå att kvällen blev en höjdare, fredagar på telegrafen är ju inte den roligaste aktiviteten, skulle dragit hem och sovit istället.

Jag och Ebba hade i alla fall jättemysigt, även om vi var smått uttråkade. Vi åt tacos och softade bara, hon drack bärs och jag vin! Idag hoppas jag på att det blir utgång i stan i alla fall! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

de eknas om man utrycker det sådär!!

"och självklart hamnade jag på telegrafen på en fredag."..



Ett tips, aussie rosé e godare!

2009-10-19 @ 17:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0