Jag ska till Soma den 19 november

I lördags bokade jag min biljett till Paris. Åker på en torsdag och kommer hem på en söndag. Ska bli så jävla skönt att få komma iväg lite ifrån detta tråkiga land och få lite omväxling i kulturen. Soma ska kolla upp ifall det är någon konsert som vi kan gå på, sen ska vi gå på en klubb där det bara är negrer säger hon också. Det ska bli kul, HAHA.

Får leva totalfattigt resten av månaden om jag ska ha några fickpengar. Kan bli svårt. Speciellt med tanke på att det är halloween nästa helg. Jaja.


Kommentarer
Postat av: Soma

Hahahahahhaha fyyyyyyyyfan Amanda, fyyyyfan :D Vi ska gora en "bryssel" har ocksa! Dont worry ;)

2009-10-27 @ 14:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0