once you go black you never go back

Var planerat att jag skulle till en klasskompis med Jossan på lördag på maskerad, men det är tydligen inställt nu, tråkigt. Fast kvällen kommer säkert bli rolig ändå. För första gången har jag faktiskt satsat lite på utstyrseln. Vet inte riktigt vad jag ska vara, men har beställt en svart kort peruk med lugg och svarta linser, så kommer i alla fall vara utklädd, haha.

Imorgon är det näst sista dagen på praktiken, känns skittråkigt, vill inte tillbaks till skolan igen. Och på fredag är det halloweenfest på dagis också, hihi. Fast ska nog inte klä ut mig då tror jag.


Typ såhär kommer jag väl se ut kanske. hhehehhhe

Kommentarer
Postat av: ebba vilhelmina

BRA, DÅ SKA VI KRÖKA ELLERLLELLELR? :D

2009-10-29 @ 13:15:36
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: Anonym

chimpans!

2009-10-29 @ 19:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0