pastabacon


Är precis hemkommen från en stadig 2,5timmes promenad med Ebba, Emma och Jossan. Ska färga håret på Jossan nu, sen ska vi börja laga vårat middagsmål, vilket kommer bli min pasta&baconrätt. (Det enda jag kan laga.)

Det jag har i baconröran är purjolök, vitlök, köttbuljong och grädde eller creme fraiche till er som vill veta. Vill ni ha närmare beskrivningar huruvida man går till väga så är det bara att höra av er. muummmmZZZZ

Förhoppningsvis så kommer det senare ett gäng trevliga tjejer över på lite vin också! Kan bli mycket trevligt.


Såhär blev mina ögonfransar efter tre lager med min vibrator-mascara.

Kommentarer
Postat av: Fia

schysst att länka mig, bajskörv :D

2009-10-10 @ 02:12:04
URL: http://sofiaehrnstedt.blogg.se/
Postat av: elina

länkar till en helt sjuk och rolig blogg någonsin på min blogg xD ta en titt vettja:D

2009-10-10 @ 14:05:35
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0