snäll men korkad kärring

Sitter och pluggar lite för tillfället. Har hunnit till sida 50 och ska hinna till sida 129 tills imorgon, plus ett till kapitel i ett annan bok. Blir väl till att skumläsa igenom den eller något. Fattar ändå ingenting, för mycket information i varje mening, det går inte in i min skalle. "Att tänka sociologiskt" liksom, ni hör ju hur det låter.

Var i Haninge igår med Linnea. Vi åt på subway och sedan shoppade vi lite. Jag fick med mig en pälsväst från veromoda(alltså inte äkta päls), ett par svarta boots med nitar, söta leopardvantar och en grå tjockkofta från H&M och den där vibratormascaran.

Angående Vibratormascaran, den är ju rätt dyr, kostar typ 189 kronor, inte direkt vad jag brukar lägga på en mascara. Men tur som jag har så såg jag att den kostade 149 för medlemmar, plus att jag hade en "20%-rabatt-på-valfri-mascara"-check i min väska. Och på den stod det förresten att man inte fick blanda rabatterbjudanden, men jag frågade henne i kassan och då fick jag det. Gammelkärringen hade väl ingen koll. Så gick där ifrån med vibratormascaran för 119 kronor, inte dåligt va?


Kommentarer
Postat av: ebba vilhelmina

funkar den bra eller? :D

2009-10-03 @ 16:07:33
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: dibster

VÄRSTA KLIPPET! ska börja läsa din blogg så uppdatera heeela tiden

2009-10-04 @ 15:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0