svarta damen

Nu ska jag lägga mig i ett bad som numera har blivit en dagsrutin. Man måste ju passa på att slösa på det man har gott om. Vatten alltså.

Sedan ska jag fekka med min vän Ebba som ska komma hit. Tänkte att hon kunde hjälpa mig att städa då också när hon ändå är här, men det vet hon inte om. Men jag tror att hon gillar att städa.

Innan telegrafen ska vi till NMCklubben som Rebeccorna och Yvanna har hyrt ikväll, blir perfekt förkrök. Jag älskar telegrafen så himla mycket och jag älskar alla människor där och allt skitsnack och allting. Jag älskar nynäs och jag ska bo här i hela mitt liv så att ställningarna hålls på äkta nynäshamnsvis.

Ikväll ska jag vara svart. Och om någon frågar vad jag är utklädd till, säger jag bara att jag är utklädd men inte till något speciellt, eller att jag är svarta damen. Och ni som har läst det här behöver liksom inte ens fråga vad jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0