the hills & the city

Såg på startsidan att Kissie och Linda Rosing ska vara med i Debatt i SVT2 ikväll, det kommer jag absolut inte missa. Ska bli kul att se deras debatt-skills faktiskt. Blondinbella som anses vara smart borde ju vara bra på att debattera, men inte enligt mig, hon pratar otydligt och verkar lite smått förvirrad, nästan som att hon har hjärnsläpp eller nåt när hon debatterar. Och senast såg hon ut som en fjortis också. Hon måste lära sig att prata lugnare och tydligare.

Skitsamma. Jag har i alla fall precis tagit ett bad, eller precis och precis, för en timme sedan. Kollade nyss på The Hills och The city, mina favoritprogram, fyfan vad jag älskar dem. I introt på The Hills kände jag nästan för att börja gråta, jag blir så glad av att kolla på det. Det är som att jag flyr från min gråa vardag till deras fantastiska liv. Åh. Och nu längtar jag ännu mer till Paris.


FYFAN vad snygg hon är! Hon är nog fan den vackraste kvinnan jag vet, kanske till och med vackrare än Megan Fox. Jag smälter alltså.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja det är hon älskar hennes hår=D=D

2009-10-30 @ 11:19:11
URL: http://chailatte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0