egobilderna

Fy i helvetets hela frid vad kul det skulle vara att få veta VILKA SOM LÄSER MIN BLOGG?! Kan verkligen tänka mig att det är folk som man inte skulle kunna tänka sig alls. Eller folk som man vet har läst den förut, men som man tror inte gör det fortfarande, osv. Såg iallafall i kommentarsfältet i några inlägg tillbaka att en filur jag inte hade en aning om läste. Men som jag vet läste förut. Men filuren kanske bara ville ta sig en liten snabbtitt, för att denne inte läser ofta alls.. Eller så läser denne min blogg varje dag. Flera gånger om dagen. Shit. Aja, det får jag aldrig veta. Puss.


Här får ni iallafall ett sällsynt bildkollage av "egobilder" som jag lovade att ni skulle få mycket av i mitt första inlägg från januari. Så om ni har lust kan ni ju gå tillbaks och titta på min plan jag hade för att få fett med läsare.


Kommentarer
Postat av: felicia

hahah vad gör du för miner, ser ut som du försöker klämma ut en fis på stolen :D

2009-09-17 @ 16:48:42
URL: http://feliciasmakeup.blogg.se/
Postat av: ebba vilhelmina

jag ser ingen nominering? :O

2009-09-17 @ 19:13:52
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: hemlig

jag är hemlig

2009-09-18 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0