Godmorgon alla morgonglada

Mycket strul med skolan nu. Så pass mycket att jag inte ens orkar skriva om den. Men förhoppningsvis löser det sig, och det gör det bara om jag får tillbaks motivationen till att plugga överhuvudtaget. Och hur får jag det, ska jag bara vänta på den eller? Det vet jag inte, men det visar väl sig.

Nu mina vänner ska jag titta på Våra bästa år, som har varit min älsklingsserie sedan 11 års ålder, sedan stiga upp ur sängen och laga en maträtt som jag aldrig har lagat förut. Nämligen pastaskruvar med lax och fisksås. Allt i en röra alltså, så det blir som en pastarätt liksom. Eller en pastaröra, ja ni förstår.

Måste fixa min blogg snart också, Ebba säger att den ser amatöraktig ut. Men det är väl för att jag har fixat den själv, hon har ju anlitat något proffs, så det är ju lätt för henne att säga. Ska ta hjälp av Fille tänkte jag.

herå

Såhär glad vill jag vara nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0