Jag bakom en toarulle

 


Lite töntiga kvällstankar:

  • Jag tror jag kommer bli en riktig solarietorsk. Det är ju verkligen så lätt att fastna efter första gången, och man ser resultat. Man blir ju så mycket snyggare liksom. Jag solade bara 15 min igår och fick ganska bra resultat. Ska sola imorgon också.

 

  • Jag måste börja träna. Och då behöver det inte vara att jag börjar på värsta träningspassen eller gym, utan bara att kanske gå ut och gå lite oftare, som jag har gjort idag. Först med Angelica och sen med Ebba, har säkert gått en mil sammanlagt. Och nästa vecka ska jag gå på vattengympa, woho!

 

  • Tror jag har blivit beroende av Farmville, sitter där konstant. Det är inte bra.

 

  • Funderar starkt på att kanske flytta till mamma sen när hon skaffar lägenhet och flyttar från Bengan. Men det kan vara jobbigt att gå från att ha två rum, stor garderob, uteplats och egen toalett, till endast ETT sovrum.

 

  • Har också blivit beroende av alla äckliga bloggar, som t ex Kissies, Paows, Dessies.. Herregud säger jag bara.

 

 


Kommentarer
Postat av: Yvanna

Suck suck suck... jag säger då det, Farmville. Adam är helt fast, en gång ställde han klockan på två mitt i natten för han "blev tvungen att gå upp och skörda sina gårdar". Jises.



Men hey, du borde komma och testa på Body Jam någon dag! :) Jag har det uppe på gymmet. Bara för skojs skull. Du och Ebba kanske, du hör ju bara, vilken duo. Haha!

2009-09-24 @ 01:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0