pizza

Brukar oftast ha något bra att komma med, även fast jag inte har gjort något speciellt liksom.. Men nu är det bara tomt. Känns som att jag lever i något jävla vakuum. Så hör jag någon obehaglig musik från typ buffy & vampyrerna från tvn. Då blir det ännu mer vakuumtomt. Det är bara samma varje dag. Åka till skolan, sitta i skolan, åka hem från skolan, slösa tid tills kvällen då det är dags att sova. I bästa fall chips & dipp.

Fick hemtentamensuppgifterna idag och jag känner att jag verkligen inte är motiverad alls till att ens börja.. Och jag som har 2 kompl. uppg + 2 uppgifter till. Ge mig bara ett jävla jobb som jag kan gå till istället så jag slipper den där jävla skolan. Skulle kommit igång direkt från början istället, då hade det varit lättare nu.

Idag ska jag iallafall göra en ovanlig efter-skolan-aktivitet, jag ska nämligen träffa Linnea för en liten promenad. Och efter det ska vi äta skräpmat på någon korvmoj eller pizzeria. Det låter väl trevligt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0