kan aldrig bestämma mig

Målade mina naglar i en lite mer somrig färg idag, hade petrolblå innan. Kände inte riktigt att det passade i detta somriga väder, så målade lite mer ljus-orange. Och jag tänker inte ta nån jävla bild.

Funderar på vad jag ska dricka på fredag, det är viktigt det där. Man kan inte dricka bärs hela tiden, man måste variera. Och dessutom är valborgsmässoafton en liten speciell högtid, så då måste man ju slå till med fina grejer. Kanske lite jordgubbar, citron och rom.  (=strawberry daiqiuiri för er som inte kopplade). Eller varför inte lite finskumpa? Nej nu jävlar svävar jag iväg. Jag har faktiskt bara 1000 kr kvar på kontot som jag ska klara mig på ett tag nu. Så jag måste hålla lite i tyglarna. Fan vad jag babblar på om ingenting.


Har färgat håret lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0