att leva syndigt

Helvete vad lack jag är, skrev värsta inlägget nyss. Får väl börja om!

Denna helg har varit stökig och väldigt, väldigt rolig. Har släppt loss riktigt ordentligt, kände att jag behövde det efter min drick-paus jag hade i 10 dagar. Var bara tvungen att gå ut och ha lite kul i dekadensens leverne, jag bara älskar det! Att lära sig leva dekadent är något alla borde göra. Det är nödvändigt för att kunna släppa ut onda energier ur kroppen, samt rensa själen och sinnet.

Åt middag idag med min förra familj+ norsken. Det var inte så trevligt faktiskt, för jag och Daniela berättade en busig grej vi gjorde i fredags, och det gjorde dem fullständigt rasande! Men maten var däremot fruktansvärt god; åt en vegetarisk planka med en massa bearnaisesås på såklart. Maten fullständigt badade i fett, fyfan vad härligt det var.

Tror nog att jag har haft tillräckligt kul i helgen för att köra en liten krökpaus till, börja motionera lite och sådär. Har gått upp i vikt som fan, det syns på tuttarna, för att inte tala om magen. Men vill ändå inte banta, för då blir ju tuttarna mindre. Får fettsuga mig helt enkelt.


Jag och Daniela påväg till restaurangen!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Satan vad fula ben jag har, HELVETEEEE

2010-08-02 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0