fett klen :(

Datortomografi. Ett ord jag mår illa av när jag ser.

Jag var inte ett dugg orolig innan jag skulle in idag, jag var till och med nästan lite exalterad. Kommer in i det där undersökningsrummet, blir tillsagd att lägga mig ner, så säger sköterskan "Vi ska börja med att ta blodprov på dig för att se dina levervärden" Åh helvete tänkte jag, fick panik direkt. Jag hatar blodprov. "Då får ni hämta min mormor isåfall, hon heter Anita" Fett mobbad. Så fick mormor stå och hålla mig i handen medans dom sticker hål i min arm. Sedan bad dom henne gå ut, när dom skulle ta hjärnbilderna. Det gick ju bra liksom.

Sedan kommer det värsta jag fan har varit med om i hela min livshistoria. "Nu ska vi spruta in lite kontrast här för nästa bildomgång. Vissa kan känna att dom blir lite varma, eller så kan det kännas vid urinblåsan eller runt halsen." 1 sek efter att hon hade sprutat in det där känner jag att jag vill kräkas. Börjar böla. Allt snurrar. Läpparna domnar bort. Så får jag ligga där och lida hela ensam, mormor hade ju blivit utskickad.

Men jag fick ett par skor idag iallafall, ett par blåa Tommy Hillfiger i tyg, så jag är ganska nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0