fett snygg

                          
 

Nu ska jag kolla på Catch me if you can men Leornardo DiCaprio. Han är bra. Såg Shutter island igår med han, fyfan vad bra den var. En riktig mindfucker alltså. The Beach är också jävligt bra. Men kan säga att jag trodde att den skulle vara SÅ mycket bättre. Blev förvånad när Leo fick typ psykos och sånt där. Det sabbade ganska mycket. För att inte tala om TITANIC! Helvete, vilken succé den har gjort, och vad den har betytt för världen. Eller? Första gången jag såg på den var hemma hos Soma, tror vi var 6 år. Det är så härligt när han och Kate Winslet står där längst fram i fören och han lyfter upp henne.. Så har jag gjort en gång. Det var mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0