Borde prata med dig själv istället. Men känner att jag aldrig någonsin kommer vilja det igen. Farväl!

Vilka jävla människor det finns på denna jord. Vilka falska själar det vandrar här. Tänk att jag aldrig någonsin trodde något sånt här skulle kunna hända. Inte du heller förmodligen. Jag tror inte du ens själv någonsin skulle kunna tro att du kunde sjunka såhär lågt. Hur kan man ställa till det så mycket för en själv? Hur kan man bete sig på ett sådant jävla sätt mot folk? Hur kan man stå ut som människa utan vänner? Hur fan kan man vara så jävla elak? Har du ingen själ i kroppen? Inget hjärta? Hur fan i helvete kan en människa sjunka så lågt som du har gjort? En människa jag trodde jag kunde lita på. En människa jag trodde uppskattade mig som jag är, och som jag inte är. En människa jag trodde älskade mig som vän.

Tro inte att jag någonsin kommer förlåta dig.. Det gör ont att säga. Det gör ont att erkänna. Det gör ont att inse att du och jag aldrig mer kommer ha med varandra att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0